Klik jika berminat

Ahad, 3 April 2011

Entri ralat

Ambil sini 


Hafidz berkata..

Salam sejahtera kepada AkuMuzikFilem.

Nampaknya permohonan saya meminta jasa baik pihak AkuMuzikFilem “remove” entri “Aku anti blog plagiat ! ” dalam tempoh 24jam tidak dilayan WALAUPUN SAYA TELAH MEMBERIKAN PENJELASAN SEPERTI pihak AkuMuzikFilem inginkan KERANA MENGESYAKi saya telah mengambil kord gitar “Tiada Kata Secantik Bahasa” yang “DIAKUI” BAHAWA kord gitar tersebut dicari @ dibuat & telah di publish dahulu oleh pihak AkumuzikFilem.


Tindakan yang dilakukan oleh pihak AkuMuzikFilem HANYA REMOVE @ BUANG LINK blog saya dalam entri “Aku anti blog plagiat !.

Disini saya ingin nyatakan saya TERAMAT KESAL PADA MULANYA kerana pihak AkuMuzikFilem HANYA REMOVE @ BUANG 
LINK blog saya. Malah pihak AkuMuzikFilem masih lagi tidak berpuas hati atas alasan “PENJELASAN DARI SAYA TIDAK CUKUP KUAT LAGI”

Namun, saya terima pandangan (komen) dari pihak AkuMuzikFilem, “taknak syak lama2, taknak panjang2, aku buang dah remove link blog tu dari entri aku sebelum ni, sebab benda tak pasti. jadi, say peace.”

Hmm.. hanya sekadar “say peace”.

Apa salahnya jika pihak AkuMuzikFilem MOHON MAAF @ publish satu entri bertajuk “Ralat & Minta Maaf” di blog AkuMuzikFilem tentang ISU YANG dibangkitkan.

Tidak sukar bukan publish satu entri lagi? =)


AkuMuzikFilem membalas..

Salam bro hafidz. jangan risau, saya ini cepat rasa bersalah orangnya. saya nak wat semua tu, ingin emel secara peribadi dengan bro hafidz, tapi hidup saya bukan sepanjang masa buka blog, saya pun ada kerja cari makan, pula baru ni saya ada masalah internet, ini pun baru berpeluang online dan baca komen ini=). jangan risau, akan ada satu entri ralat khas untuk kamu, tapi yang jadi persoalan saya tak dapat komen kat blog ni guna link saya, kenapa? lagi satu, lebih manis kiranya saudara memberi kredit kepada majalah yang bro copy kord ni. ini bukan paksaan, sekadar menyatakan pandangan=). mungkin ini kecil bagi saudara, it’s okay, persepsi masing-masing. tentang entri saya itu, setelah diteliti, rasanya remove link memadai sebab dalam entri tu pun, tiada menyatakan secara khusus blog mana-mana, hanya link itu saja sekadar bukti, sekarang link itu pun dah dibuang. sayang untuk delete entri itu sebab saya rasa itu wajar disimpan sebagai perkongsian dengan rakan blogger yang lain, don’t worry memang takde nama blog ni pun, malah ke siapa-siapa pun, itu sudah jadi entri umum. lagi pun, awal-awal saya nyatakan saya tak berani tuduh, SYAK sahaja, SYAK meaning tak tahu bersalah atau tak. apa-apa pun, saya dengan rendah hati meminta maaf kerana menjadi ‘yang mengesyaki’ dan kamu ‘yang disyaki’. rasanya lebih indah untuk kita berkawan dalam maya ini=). say peace=). saya bukan lari, cuma tak sempat online. at least saya berani tonjol kat sini.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

#Di atas ialah salin tampal dari kotak komen blog bro hafidz. 

Salam. Saya di sini dengan seikhlas hati mohon maaf kerana mengesyaki bro. Sebenarnya masih banyak perkara yang bermain di kepala, tapi takpelah, taknak fikir banyak,  saya dengan rendah hati tanpa rasa ego meminta maaf setulus hati. Dari hati, lahirnya tulisan ini. Harap bro jangan marah lama-lama sebab saya ini baik budaknya (ehem). Mudah ditegur dan cepat rasa bersalah. Harap kita boleh berkawan dalam maya, since kita pun dikira berkongsi minat yang sama. Sampai di sini saja, bukan sengaja menulis pendek entri kemaafan ini, tapi rasanya sudah banyak tertulis di atas. Sekian dari saya empunya blog ini. 

#Untuk yang kosong, sila ke pautan iniini dan ini


14 ulasan:

lavender harum wangi berkata...

wowowowo~ ada masalah internet rupanya~ nak pinjam streamyx aku? haha :">

awek anuar zain berkata...

Hah sudah sudah. Bagus pun tak payah nak kelahi lagi okay abang nuar wannabe. Aww! :)
Orang seni ni hati kena berseni jugak.
Eh? apa kena mengena huu.
Chill okay budak budak.

Ora_Adzlin berkata...

oh cmni ceritanya ...

Tanpa Nama berkata...

takpe. Allah pun ampunkan hamba dia. ni plak kita nk ego lama2.

yes few of us including me tau yg akumuzikfilem ni bkn dpt on9 sokmo.

kan?

chill both :)

Khaisya berkata...

ingatkan dah settle..takpe..saling bermaaf-maafan la ye...

*masih setia menunggu gmbr Noah*.. :) :)

wahida berkata...

apa kes ni, ketinggalan ketapi lak...

♥sophie♥ berkata...

huhuu,, tetttttt ! phie tak phm T_T
ketinggalan zaman kah saya ??

si para para berkata...

buang yang keruh..ambik yang jernih...
ralat itu normal...maafkanlah hamba.hehe

peace
:)

. berkata...

hehe. aku last lagi komen. haih.

admin berkata...

aku yg paling last komen..
dh settle ok la..
settle masalah skrg..

FreESiA berkata...

tak baik gaduh-gaduh. buang yang keruh ambil yang jernih ya.

attholib berkata...

Hehe.. Macam2..

Masih ada persoalan di mindaku, namun lupakanlah, demi keamanan sejagat!

huhuhu

AkuMuzikFilem berkata...

actually dah takde apa2 dah pun. komen tu pun dah lama, baru sekarang nak wat entri ralat. memang dalam kepala banyak persoalan lagi, tapi takpe taknak panjang.

thanx macy kerana memahami=).actually on9 sokmo, tapi tak aktif sangat ikut masa, sokmo pun taklah sokmo mana pun. sebagai kaki heavy download, laptop 24hours on, blog dan yahoo mail memang tak logout, sesekali terjeling, terperasan la komen2 masuk. tapi kalau masa internet jem, memang jem betul la. lepas ni da tukar rumah, mesti laju balik

AkuMuzikFilem berkata...

freesia gerbera yang comel=)

macam saya cakap, dah takde apa2 dah. tak rasa cam gaduh pun=). thanx atas nasihat yang sweet itu=)