Klik jika berminat

Isnin, 27 Februari 2012

Hakikat nyata seorang lelaki

Untuk semua gadis, inilah hakikat sebenar seorang lelaki. Lelaki tidak dinamakan curang selagi tak melebihi empat yang dikasihinya. Tapi masuk yang kelima, rasmilah dia curang kepada kelima-lima kekasihnya itu.

9 ulasan:

spitITout berkata...

normal..itulah lelaki kalau boleh 100 perempuan dia mahu cintai. Mujur islam tetapkan 4 je. Haha.

Khairul Antasha berkata...

eh mcm tu plak ...

Tanpa Nama berkata...

terlopong. tanda setuju. - PK

ghost writer berkata...

kira dibenarkan lagi dalam konteks perhubungan. bonus untuk lelaki. haha.

tapi gua tak sanggup berlaku curang beb.. :)

AkuMuzikFilem berkata...

spitITout..

kalau aku 100 tidaklah, 1 ini pun cukup sudah. harap hati ini cukup kuat


Khairul Antasha..

erk, pahit didengar, tapi macam tu la. tapi, anggap saja ini sakatan dari saya


PK..

kan?


ghost writer..

respek sama kau. ini hanya kenyataan yang tak perlu direalisasikan.

APAN berkata...

boleh lak mcm tu...ada betulnya gak.haha...pompuan mesti pyh nak terima statement mcm ni...

pemuzik jalanan berkata...

Ahh kalau dah namanya lelaki.....

AkuMuzikFilem berkata...

APAN..

memang camtulah apan. kehkeh.



pemuzik jalanan..

ah kalau dah namanya perempuan
(kehkeh)

~SaL IjOu~ berkata...

hakikat ini dah lama sy terima~